Facebook Reklamları
Facebook Reklam
Facebook’ta yer alan reklamlar potansiyel müşteri kitlesi ile kurulan ilişkilerin kalitesini arttırmak ve marka tanınırlığı sağlamak amacıyla kullanıma uygun bir reklam türüdür. Facebook üzerinde görsel içerik ve videolar ile desteklenmiş bir reklam oluşturmak mümkündür. Dünya çapında dijital alanda yer alan en geniş kapsamlı pazarlama alanı Facebook’tur. Bu dijital mecra profesyonel anlamda kullanıldığında önemli kazanımlar elde etmeyi mümkün kılar.
Fikir Küpü ekibi, Facebook üzerinde birçok markanın reklamını yaparak, markaların değerinin artmasını ve satış oranlarının yükselmesini sağlamıştır. Facebook, markalara ait ürünlerin pazarlanması alanında büyük önem taşıyan bir sosyal medya platformudur. Fikir Küpü’nün sosyal medya pazarlama alanında uzan ekibi, markanız ile satışını yapmayı hedeflediğiniz ürünleri en uygun reklam kampanyaları ile birlikte potansiyel müşteri kitlenize ulaştırmanızı sağlar.
Facebook’un Reklam Kampanyaları Açısından Uygunluğu
Dijital pazarlamanın öneminin her geçen gün artıyor olması sebebiyle, firmaların geniş müşteri kitlelerine ulaşma amaçlarını destekleme yönünden en ideal, değerlendirmeye açık ve bütçe dostu pazarlama yöntemidir. Facebook, bu pazarlama yöntemini kullanmak için en çok tercih edilen sosyal medya platformudur. Facebook üzerinden reklam kampanyası oluşturmaya başlamadan önce; kullanıcıların Facebook’ta geçirdiği sürenin yarısını akışta harcadığını, akıllı telefonların %63’lük bir bölümünün günde minimum 2 defa reklamlarla karşılaştığını, kullanıcıların Facebook akışına giriş sayısının günde yaklaşık 7 sefer olduğunu ve %74’lük bir bölümünün mobil cihazlar aracılığıyla erişim sağladığını göz önünde bulundurmanız gereken noktalardır.

FACEBOOK REKLAM KAMPANYALARINDA DİKKATE ALINMASI GEREKENLER
Facebook üzerinde reklam yayınlamayı amaçlıyorsanız bu noktalara dikkat etmelisiniz:
Reklam metniniz kolay anlaşılır ve kısa olmalıdır.
Bu reklamların çalışma sistemi, Google üzerindeki gibi açık arttırma sistemine dayalı olduğu için muhakkak profesyonel bir moderasyon çalışması gerçekleştirilmelidir.
Farklı cihazların her biri için ayrı reklam kampanyası oluşturmak mümkündür.
Reklamda yer alan görsel ve yazılı ifadeler, farklı hedef kitlelere uyum sağlaması açısından değiştirilebilirlik özelliğine sahiptir.
Facebook üzerinde kullanılan 10 temel reklam yöntemi bulunmaktadır. Fikir Küpü ekibi olarak, marka hedefinizi bu reklam modellerine entegre ediyoruz ve reklam için ayırmış olduğunuz bütçeyi verimli bir şekilde kullanıyoruz. Hizmet sunduğumuz firmalara ilk olarak Facebook’a ait reklam modellerini ayrıntılı bir şekilde tanıttıktan sonra hangi yöntemin kullanılacağını birlikte kararlaştırıyoruz. Bunun yanı sıra tercihinizi Facebook sayfasına yönlendirme sağlayan reklamlardan yana kullanarak daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilir ve takipçi sayınızda artış sağlayabilirsiniz. Facebook Reklam Hizmeti hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
DOĞRU HEDEF KİTLESİ BELİRLEME
Facebook üzerinde gerçekleştireceğiniz reklam kampanyalarını beğeni yapma ve etkileşime geçme oranı yüksek ihtimal taşıyan kitlenizi oluşturacak kişileri; bulundukları ülke, yaşadıkları şehir, mensup oldukları cinsiyet grupları, yaşları, farklı ilgi alanları, eğitim durumları ve medeni durumları ve sahip oldukları meslekler bakımından doğru analiz etmek; pazarlama için ayırdığınız bütçe ile yüksek verim almanıza olanak tanır.
FACEBOOK REKLAMLARINDA TASARIMIN TAŞIDIĞI ÖNEM
Sosyal medya mecraları içinde en geniş hacme sahip olan uygulama Facebook’tur. Bu uygulama üzerinde günde milyonlarca reklam yayınlanmaktadır. Bu durum tüketici ilgisini bir yöne toplamayı zorlaştırmaktadır. Fikir Küpü ekibi olarak reklam içeriğinizin dikkat çekici olarak tasarlamaya özen gösteriyoruz. Türkiye’de milyonlarca Facebook kullanıcısının var olduğu düşünüldüğünde, Facebook reklamları yayınlama konusunda profesyonel destek almak, markalar için büyük önem arz eder. Sizler de bize ulaşarak yayınlamak istediğiniz reklamlar hakkında bilgi ve destek alabilirsiniz.