LinkedIn Reklamları
LinkedIn Reklamları
Linkedin; kullanıcılara iş dünyasında yer alan kişiler ile bağlantıya geçmesini ve bilgi alışverişi yapmasını sağlayan bir sosyal medya platformudur. Dünya genelindeki profesyonel kişilerin, deneyimlerini başka insanlara aktarması ve iletişim kurması açısından büyük yarar sağlayan bir alandır.
Linkedin, kariyer planmasına yönelik sunduğu faydalı hizmetle; çeşitli iş alanlarında kariyer sahibi olmak isteyen kişilerle iş verenleri bir araya getirmektedir. 600 milyonun üzerinde kullanıcıya sahip bu site, iş ve kariyer alanındaki en büyük sosyal medya platformu haline gelmiştir. Linkedin reklam modelleri, hedef kitlenizi kategorilere ayırarak inceleme imkanı sunar. Bu platformda markanız için yarar sağlayacak kampanyalar oluşturmak mümkündür.
LinkedIn Reklam Vermenin Faydaları
Linkedin reklam verme şu avantajlara sahip yönleriyle firmanız adına alacağınız en faydalı kararlardan biridir:
600 milyonun üstünde kullanıcıya sahip ve her geçen gün büyümeyi sürdüren bir platformdur.
ABD, takribi 160 milyon kullanıcısıyla birlikte en yüksek kullanıcı sayısına sahip ülke sıralamasında zirvede yer almaktadır.
Türkiye sahip olunan kullanıcı sayısı sıralamasında 15. Sırada yer almaktadır.
İçerisinde 50 milyon öğrenci ve yeni mezun olmuş kullanıcılar barındırmaktadır.
Firmaların yarısından fazlasının Linkedin hesabı mevcuttur.
Aktif milyoner üye oranı %48’dir.
Site kullanımı %70’lik bir oranla mobil cihazlar üzerinden gerçekleştirilmektedir.
Aktif iş ilanı sayısı 5 milyondur.
Günlük ziyaretçi oranı yüksektir.
Kullanıcıların yarısından fazlasının cinsiyeti erkektir.
Pazarlama uzmanlarının analizleri ile Linkedin üzerinde paylaşılan içeriklerin diğer platformlara göre üstün kaliteye sahip olduğu belirlenmiştir, sitede günlük olarak 1 milyon makale paylaşımı yapılmaktadır. Markanız adına yatırım alanında tercih edeceğiniz en kaliteli platformdur. Bununla birlikte markanızı üst düzey profesyonellere tanıtmak için en iyi yöntemdir.

LinkedIn Reklamlarının Sağladığı Avantajlar
Linkedin reklamları ile birlikte yenilik getirecek nitelikteki fikirlerinizi hedeflediğiniz kitleye ulaştırabilirsiniz. Fikir Küpü’nün uzman ekibi markanızın prestijini arttırır ve hitap ettiğiniz kitlenin genişlemesine katkı sağlar. Linkedin’de hedef kitlenizi belirlemeye yardımcı olacak birçok hedefleme seçeneği vardır:
Konum açısından hedef belirleme
Şirket adına bağlı hedef belirleme
Sektöre göre hedef belirleme
İş unvanına bağlı hedef belirleme
Cinsiyete bağlı hedef belirleme
İlgi alanlarına yönelik hedef belirleme
Yaş aralığına bağlı hedef belirleme
Dereceler açısından hedef belirleme
Deneyim süresine bağlı hedef belirleme
Bu seçenekler gibi çeşitli hedefleme seçeneklerinizi belirleyerek, dijital pazarlama alanında markanızın hedef kitlesine ulaşabilirsiniz.
LinkedIn Üzerinde Reklam Vermeden Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler
Reklam kampanyalarınızdan olumlu yönde etki sağlayabilmek için; belirlediğiniz stratejinin güçlü olması gerekmektedir. Doğru belirlenmiş hedefe yönelik uygun bir reklam daima markanızın potansiyelini güçlendirir. Fikir Küpü olarak sunduğumuz Linkedin reklamları hizmetinden yararlanabilirsiniz.
Süreç Yönetim Adımları
1.Reklam Öncesi Strateji Belirleme
Reklam hedefinin belirlenmesi
Hedef kitleyi belirlemek
Rakip analizi yapmak
Reklam modellerini belirlemek
Kampanya bütçelerini oluşturmak
2.Reklam Kampanyası Oluşturmak İçin Yapılması Gerekenler
Metin hazırlama aşamasında metin yazarı ile ortak çalışma yürütmek
Grafik tasarım çalışmaları yapmak
Görsel oluşturmak
Harekete geçirici etkiye sahip sloganlar belirlemek
Kampanyanın yayınlanması
3.Süreç Yönetimi Yapma ve Raporlama
Kampanyanın performansını yönetme
Optimizasyon alanında çalışma yapmak
Raporlama ile birlikte sunum oluşturmak
LinkedIn Formatlarının Kullanıldığı Alanlar
Linkedin’de reklam kampanyalarınızı, diğer sosyal medya mecralarında da bulunan özellikler ile oluşturmanız mümkündür. Reklam oluştururken format seçimi reklam modeli seçimiyle eşit derecede önemlidir.
LinkedIn'de neden reklam vermeliyiz?
Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Çağrı Merkezi & WhatsApp