Remarketing
ReMarketing
Remarketing; yeniden pazarlama anlamına gelen dijital ajans hizmetleri arasında büyük oranda rağbet gören bir pazarlama yöntemidir. Uzman reklam tasarımcıları aracılığıyla gerçekleştirildiğinde, markanızın gelişimine büyük katkı sağlayan bir reklam modeli olan remarketing, doğru uygulanmadığı takdirde maliyette artış gözlemlenebilir ve de yatırım için oluşturduğunuz bütçe verim sağlayamadan tükenebilir.
ReMarketing Nedir?
Remarketing; web siteniz üzerinde ziyaret geçmişine sahip kullanıcıları belirleyerek, söz konusu kullanıcıların farklı web sitelerinde yapmış oldukları ziyaretler esnasında reklamlarınızla yeniden karşılaşmalarını sağlamayı amaçlayan bir yöntemdir. Bu yöntem ile birlikte farklı web sitelerinde reklamlarınızı gören potansiyel müşterilerin, siteniz üzerinde satışa sunmuş olduğunuz ürün veya hizmetleri satın alma oranları büyük ölçüde artar.
Arzu ederseniz, Remarketing yöntemi aracılığıyla tekrar erişim sağladığınız potansiyel müşteri kitlenize yeni mesajlar iletebilirsiniz veya marka kimliğinizle uyum taşıyan mesajları ve iletişim yöntemlerini değiştirmeden kullanarak da markanıza ait kampanyaları hatırlatabilirsiniz.

REMARKETING SİSTEMİ
Yeniden pazarlama sisteminin uygulama adımları şu şekildedir:
Remarketing sisteminin çalışır hale gelmesi için web sitenize bir kod eklenir.
Bu kod ile birlikte web sitenizi ziyaret eden kullanıcıların cihazlarına çerezler taşınır.
Çerezlerin yerleştiği cihazların kimlikleri, ziyaretçi kitlesi listesine eklenir.
Böylece çok çeşitli kriterlerden oluşan, birden çok liste elde edebilirsiniz. Web sitenizi ziyaret eden ama etkileşim alanlarında eylemi bulunmayan ziyaretçileri kolaylıkla hedef listenize dahil edebilirsiniz.
REMARKETING YÖNTEMİNİN AVANTAJLARI
Remarketing yöntemi sayesinde oluşturduğunuz tüm reklam kampanyaları ile birlikte satın alma işlemi gerçekleştirmeden önce piyasa araştırması yapmaya odaklanmış potansiyel müşteri kitlenize markanıza ait ürünleri hatırlatabilirsiniz.
E-ticaret sitenizi geçmişte ziyaret ederek alışveriş yapmış kullanıcıları yeniden alışveriş yapmaya teşvik edebilirsiniz. Bu, marka prestijinizi arttırır ve marka izleniminize olumlu katkı sağlar.
E-ticaret siteniz üzerinden alışveriş yapmamış ziyaretçilerinizin aklında yer edinerek satın alma potansiyellerini güçlendirebilirsiniz.
Daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Çağrı Merkezi & WhatsApp